شاهین کریمی مدیر پشتیبانی

مشاوره و پاسخگویی به سوالات قبل از خرید

 09120586680

قیمت چاپ بنر سال 1403

یکی از ابزار های تبلیغاتی چاپ بنر می باشد که در دنیای امروزی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. ممکن است برای کارهای مختلفی بنر ها را سفارش دهیم. به عنوان مثال برای جشن تولد یا همایش ها و یا برای تبلیغات کسب و کار و یا مناسبت های ملی.

اولین مولفه ای که از داشتن و طراحی یک بنر به ذهنتان می رسد میزان مزایای آن در برابر هزینه ای است که امسال یعنی سال 1403 برای آن پرداخت می کنید.

عوامل تاثیرگذار در قیمت چاپ بنر 1403

عوامل مختلفی بر میزان قیمت بنر در 1403 بستگی دارد، با توجه به قیمت های لحظه ای اجناس ، قیمت بنر ها نیز متغیر می باشد، پس توجه داشته باشید که قبل از سفارش از قیمت های به روز آن مطلع باشید. از عوامل موثر بر روی قیمت بنر می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تاثیر جنس بنر در قیمت چاپ بنر

از عوامل مهمی که بر روی قیمت بنر اثر می گذارد جنس بنر می باشد. بنر ها ی خام ممکن است ایرانی باشند یا خارجی. بنر های خارجی قیمت بیشتری دارند و هزینه چاپ بنر های خرجی نیز بیشتر می باشد.همچنین بنر ها ممکن است مش باشند وینیل باشند یا پارچه ای که هر کدام قیمت های مختلفی دارند.

هزینه بر اساس متر مربع

بنر های خام در عرض های 3 و 5 متری تولید می شوند که مطمئنا بنر های 5 متری هزینه چاپ بیشتری را می گیرند.

زمان تحویل بنر

اگر بنری که نیاز دارید فوری می باشد و می خواهید که هر چه زودتر به دستتان برسد باید قیمت بیشتری را پرداخت کنید.

همچنین بررسی کنید: چاپ بنر فوری

طول و عرض بنر

با توجه به آنکه بنر های آماده عرض 3.20 و 5 متری می باشند اگرفایلی که قرار است بر روی بنر چاپ شود کمتر از متر 3.20 باشد بر روی بنر آماده عرض 3.20 چاپ می شود و اگر عرض فایل چاپی بیشتر از 3.20 باشد بر روی بنر 5 متری چاپ می شود.

حاشیه سفید دورتا دور بنر

بنر ها دارای حاشیه سفید حدود 20 سانتی می باشند که به منظور نصب بنر به جاهای مختلف می باشد. هزینه حاشیه سفید نسبت به قسمت های چاپ شده بنر کمتر می باشد که هزینه آن به بنر شما اضافه خواهد شد.

نوع چاپ

قیمت انواع چاپ ها با یکدیگر متفاوت می باشد قیمت چاپ بنر های ایرانی از همه ازرزانتر می باشد و چاپ های یو وی گرانتر می باشد.

همچنین در ویس زیر این موارد را به اختصار برای شما توضیح داده ایم، اگر میخواهید این موارد را از یاد شما نرود این ویس را دانلود کنید و داشته باشید:

قیمت چاپ بنر تا عرض 3 متر

فلکسی جنس چین 13 اونس 10 اونس جنس ایرانی نوع جنس / نوع چاپ
49000 24000 19000 17000 سالونت
60000 29000 24000 21000 اکوسالونت

قیمت چاپ بنر بیش از 3 متر

فلکسی جنس چینی 13 اونس 10 اونس نوع جنس / نوع چاپ
74000 44000 34000 سالونت

جمع بندی

داشتن یک بنر مزایای زیادی را در بردارد به عنوان مثال: معرف شما و کسب وکارتان در هر جایی می باشد. این جور بنر های تبلیغاتی را می توان بر روی ماشین ها، سر در مغازه  و یا حتی

در کوچه و خیابان های پر رفت و آمد نصب کرد.

ممکن است بنر مورد نیاز شما با هدف رساندن اطلاع به مردم باشد که نیاز به بنری بزرگ داشته باشید ، بنابراین این نوع بنر ها با هدف های مختلف نیاز به ابعاد و طراحی های مختلفی دارند که بیانگر میزان هزینه بنر شما می باشد.

اگر می خواهید که با کمترین هزینه در سال 1403 زیباترین و اثر گذار ترین بنر را داشته باشید با ما در ارتباط باشید تا قیمت های به روز و متناسب با نیاز شما را با شما ارائه دهیم.

سوالاتی که برایتان در رابطه با قیمت چاپ بنر پیش می آید

آیا اندازه و ابعاد بنر بر قیمت تاثیر می‌گذارد؟

بله، ابعاد بنر بر قیمت آن تاثیرگذار است، بنرهای بزرگتر ممکن است قیمت بالاتری نسبت به بنرهای کوچکتر به دلیل استفاده بیشتر از مواد اولیه در تولید داشته باشند.

آیا نوع چاپ (دیجیتال یا افست) درقیمت نهایی بنر تاثیر گذار است؟

بله، نوع چاپ (دیجیتال یا افست) نیز بر قیمت بنر تأثیر می‌گذارد، چاپ دیجیتال معمولاً برای تیراژهای کمتر مناسب است و ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد، درحالی که چاپ افست برای تیراژهای بیشتر اقتصادی‌تر است.

آیا سفارش بنر در تعداد بالا شامل تخفیف در قیمت نهایی چاپ می شود؟

بله، معمولاً چاپخانه‌ها تخفیفاتی را برای تیراژهای زیاد ارائه می‌دهند. به همین دلیل، افزایش تعداد سفارش در قیمت نهایی تخفیف دارد.

آیا سفارش چاپ فوری بنر قیمت چاپ را افزایش می دهد؟

بله اگر نیاز به تحویل بنر سریعتر از حالت معمول داشته باشید، هزینه کلی بنر بیشتر از تحویل معمولی محصول شماست.

به این مطلب امتیاز بدهید
اشتراک گذاری مطلب:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

سلام وقتتون بخیر قیمت بنرها درسته الان؟ با همین قیمتا میتونیم سفارش بدیم؟

شریفی

سلام میخوام بنرم فوری چاپ بشه نهایتاً چندروزه میتونید تحویل بدید؟