شاهین کریمی مدیر پشتیبانی

مشاوره و پاسخگویی به سوالات قبل از خرید

 09120586680

ثبت سفارش پرچم ساحلی هلالی

سفارش پرچم ساحلی هلالی

با پر کردن فرم زیر و ثبت سفارش پرچم ساحلی هلالی مشخصات پرچم مورد نیاز خود را برای سفارش پرچم وارد کنید.همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سفارش پرچم ساحلی هلالی









    پرچم ساحلی هلالی

    پرچم ساحلی هلالی یکی از مدل های چاپ پرچم ساحلی است که تفاوت آن با پرچم ساحلی مدل بادبانی در هلالی است که در قسمت پایینی و گوشه سمت راست این پرچم وجود دارد. این پرچم دقیقاً مثل دیگر پرچم های ساحلی برای اهداف تبلیغاتی در مراکز آموزشی، سینما، تالارها و ... استفاده می شود.

    انتخاب این مدل کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد. و شما ممکن است این طرح را بیشتر از مدل بادبانی یا سامورایی دوست داشته اید که مایل به سفارش آن هستید.

    ویژگی های پرچم ساحلی هلالی

    این نوع پرچم ها دارای سازه محکم و قوی است و پارچه آن از جنس ساتن است و بسیار با کیفیت است . همچنین دوخت این پرچم ها بسیار شیک و ظاهری مدرن دارد و در مقابل تابش نور خورشید و اشعه UV بسیار مقاوم است و هیچ تغییر رنگی ندارد. پارچه آن قابل شستشو است و در فضای باز قابل استفاده است که با هر گونه شرایط آب و هوایی سازگار است.

    پرچم ساحلی هلالی

    این پرچم پرتابل است و جا به جا می شود و وزن آن بسیار مناسب است . قیمت آن مناسب و مقرون به صرفه است و باعث کاهش هزینه تبلیغات می شود.

    از دیگر ویژگی های این محصول بدنه فلزی آن است که در برابر باد و باران و شرایط جوی بسیار مقاوم است. امروزه بسیاری از مشاغل از خرید این نوع پرچم ساحلی استقبال فراوانی کرده اند.

    پرچم ساحلی هلالی از دیگر پرچم های پرطرفدار می باشد. در مکان های مختلفی می توان از این نوع پرچم استفاده نمود.

    از جمله کاربردهای پرچم های ساحلی هلالی

    • در سالن هایی مثل تالار
    • سینما
    • آمفی تئاتر
    • مراکز تفریحی

    از پرچم هلالی برای تبلیغات استفاده می گردد. معمولا برای تولید این پرچم از پارچه و متریال مقاومی استفاده می گردد. شما می توانید به راحتی و بدون هیچ نگرانی از آن در محیط های مختلف استفاده نمایید.

    تابش مستقیم خورشید باعث از بین رفتن بافت پارچه و چاپ آن نخواهد شد. به طور کلی اگر به دنبال یک پرچم بادوام هستید بهتر است از پرچم هلالی استفاده کنید.