شاهین کریمی مدیر پشتیبانی

مشاوره و پاسخگویی به سوالات قبل از خرید

 09120586680

ثبت سفارش پرچم ساحلی بادبانی

خرید پرچم ساحلی بادبانی

با پر کردن فرم زیر و ثبت سفارش پرچم ساحلی بادبانی مشخصات پرچم مورد نیاز خود را برای سفارش پرچم وارد کنید.همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس میگیرند.

سفارش پرچم ساحلی بادبانی









    امروزه استفاده از پرچم های ساحلی بادبانی از مرسوم ترین روش های تبلیغاتی محیطی است که باعث تبلیغ کسب و کار شما در محل می شود، با سفارش این پرچم ها می توانید ضمن راحتی جابجایی و استفاده از این پرچم با هزینه کم کسب و کار خود را به مردم شهر و منطقه خود معرفی کنید.

    چاپ پرچم تبلیغاتی بادبانی از خدمات گروه چاپ و تولید البرز پرچم می باشد که انواع مختلف آن را با قیمت مناسب ارائه می کنیم.

    مجموعه ما با توجه به تنوع و گستردگی انواع پرچم‌ها پس از سال‌ها تجربه اقدام به تولید باکیفیت‌ترین پرچم‌های ایستاده کرده است. که نقش بسیار مهمی در زمینه تبلیغات محیطی ایفا می کند.

    پرچم ساحلی بادبانی

    پرچم های تبلیغاتی ساحلی را حتماً در رویدادهای ورزشی مانند: مسابقات معروف دومیدانی، شنا، فوتبال و… دیده باشید. این نوع از پرچم‌ها به دلیل پایه‌های ثابت و محکم خود در برابر نیروی باد مقاومت می‌کنند.

    کاربرد اصلی این پرچم‌ها در مسابقات برای تعیین سرعت یک کیلومتر، کمک به دوندگان و توجه مخاطب به علامت استفاده می‌شوند.

    از پرچم‌های بادبانی معمولاً در اقامتگاه‌های تفریحی، سالن‌های ورزشی، نمایشگاه اتومبیل، سینما، آموزشگاه و … استفاده می‌شود.

    استفاده از این نوع پرچم از جمله راه‌های تبلیغاتی نوین و مدرن جهت تبلیغات در اماکن عمومی، فستیوال‌ها، پیست‌ها و حتی جاده‌ها است.

    نصب پرچم ساحلی آسان است و باعث جذب سریع مخاطب می‌شود. اهتزاز آن نمایشی جذاب برای مخاطبان جهت تبلیغ کسب‌وکار، محصول، لوگو و پیام شما فراهم می‌آورد.