شاهین کریمی مدیر پشتیبانی

مشاوره و پاسخگویی به سوالات قبل از خرید

 09120586680

دانلود فایل لایه باز پرچم ایتالیا

فایل پرچم ایتالیا

فایل اصلی لایه باز پرچم کشور ایتالیا را می توانید به صورت (رایگان) می توانید دانلود کنید.

این فایل اصلی پرچم کشور ایتالیا بوده و مجموعه البرز پرچم از همین فایل برای تولید پرچم های کشور ایتالیا را به صورت چاپ پرچم تشریفات، پرچم رومیزی، سفارش پرچم ساحلی و پرچم مدل تی با بهترین کیفیت استفاده میکند.

کیفیت : عالی
حجم فایل : 5 مگابایت
پیش نمایش : کلیک کنید
ورژن :pdf

پرچم ایتالیا دارای سه پایه عمودی به اندازه یکسان به رنگ های سبز، سفید و قرمز است که رنگ سبز در سمت وینچ قرار دارد.

پرچم فعلی ایتالیا از 18 ژوئن 1946 مورد استفاده قرار گرفت، اما در 1 ژانویه 1948 تصویب شد.

طرح فعلی پرچم سه رنگ در سال 1946 مورد استفاده قرار گرفت و در سال 1948 رسماً به عنوان پرچم ملی تأیید شد.

جدیدترین طرح در سال 2006 پس از تغییر سایه رنگ ها از نسخه های اصلی در پرچم ایتالیا تأیید شد.

طراحی پرچم ایتالیا و معنای نمادین

قرمز و سفید به عنوان رنگ های میلان در نظر گرفته می شد، در حالی که سبز برای لباس گارد شهروندی میلان نامیده می شد. رنگ سبز نشان دهنده سرزمین ایتالیاست.

رنگ سفید قله های پوشیده از برف آلپ را مشخص می کند، در حالی که رنگ قرمز به معنای خونریزی در دوران استقلال ایتالیا است. علاوه بر این، سه رنگ فضایل امید، ایمان و خیریه را مشخص می کند.

رنگ ها و کمی تاریخچه پرچم ایتالیا

به عنوان یک دانش آموز در ایالات متحده، به طور مشخص یادم می آید که دقیقاً معنای تمام نمادهای پرچم ایالات متحده را یاد گرفتم – راه راه ها، ستاره ها و رنگ ها. اما به دلایلی، تا همین اواخر به ذهنم خطور نکرده بود که احتمالاً معنای مشابهی در پشت طرح و رنگ‌های پرچم ایتالیا وجود دارد.

بنابراین، دوباره مثل یک بچه مدرسه، تکالیفم را انجام دادم – و این گزارش من است. (به علاوه یک سیب براق برای معلم، فقط به این دلیل که من حیوان خانگی معلم هستم.)

پرچم امروز ایتالیا

پرچم فعلی ایتالیا از سه نوار رنگی عمودی مساوی – سبز، سفید و قرمز – تشکیل شده است که رنگ سبز در سمت بالابر است.

این نوع پرچم به طرح “سه رنگ” معروف است، همان طرحی که پرچم فرانسه و پرچم ایرلند دارند. به همین دلیل در ایتالیایی پرچم به عنوان Il Tricolore (درخت|koh|LOHR|eh) شناخته می‌شود.

تقریباً به همان شکلی که پرچم آمریکا معمولاً به عنوان “ستاره‌ها و راه راه‌ها” شناخته می‌شود. پرچم مدرن ایتالیا تا سال 1948 به عنوان پرچم رسمی کشور شناخته نشد.

اما سه رنگ در پرچم از اواخر دهه 1700 مورد استفاده قرار گرفت که نشان دهنده ایالت-شهرها و پادشاهی های مختلف است که کشوری را که امروز به نام ایتالیا می شناسیم تشکیل می دادند.

رنگ های روی پرچم ایتالیا به چه معناست؟

متأسفانه، پاسخ به این سوال به آن سادگی که شما می خواهید نیست. معانی شاعرانه ای وجود دارد که به رنگ های پرچم ایتالیا اختصاص داده شده است.

اما آنها فقط پس از این واقعیت با پرچم مرتبط شدند – پرچم رنگ های خود را با آن معانی در نظر نمی گرفت.

خواهید خواند که رنگ ها نشان دهنده امید (سبز)، ایمان (سفید) و خیریه (قرمز) هستند. یا اینکه رنگ سبز برای تپه ها، سفید برای کوه ها و قرمز برای جنگ های خونین برای استقلال است.

با این حال، به جای شعر، ادغام تاریخی دولت‌هاست که باید از معانی پشت سه رنگ پرچم ایتالیا تشکر کنیم.

همانطور که در زیر خواهید خواند، اولین پرچم سه رنگ از رنگ های سبز، سفید و قرمز برای ترکیب پرچم ها و یونیفرم های دولت های منطقه ای استفاده می کرد.

پرچم میلان، یک پرچم سفید با صلیب قرمز روی آن، پرچم قدیس حامی شهر (سنت آمبروز) بود.

رنگ‌های قرمز و سفید با رنگ سبز یونیفرم نظامی منطقه‌ای در یک پرچم ترکیب شد تا نماینده‌ای از یک جمهوری در شمال ایتالیا باشد و بقیه – همانطور که می‌گویند – تاریخ است.

تاریخچه پرچم ایتالیا

اولین شی ای که از سه رنگ ایتالیایی استفاده شد جمهوری سیسپادان در سال 1797 بود که پس از عبور ارتش پیروز ناپلئون از ایتالیا در سال 1796، میلان را آواره کرد.

رنگ های انتخاب شده توسط جمهوری سیسپادان قرمز و سفید بود که رنگ پرچم اخیراً اشغال شده میلان بود.

و سبز که رنگ بی تفاوتی گارد مدنی میلانی بود. در طول این مدت، بسیاری از جمهوری‌های کوچک فرانسوی که تحت حمایت ژاکوبن بودند.

جایگزین ایالت‌های ایتالیایی کامل باستانی شدند و تقریباً همه، با رنگ‌های جایگزین، از پرچم‌هایی استفاده کردند که با سه نوار با اندازه مساوی مشخص می‌شد، که به وضوح با مدل فرانسوی 1790 جابجا شده بود.

فرض بر این است که اولین استفاده از سه رنگ در سال 1794 آزمایش شد. اولین پرچم سه رنگ در سال 1797 توسط جمهوری سیسپادین پذیرفته شد.

پرچم بعداً در سال بعد تغییر کرد، اگرچه رنگ ها مشابه باقی ماندند. در طول تاریخ، پرچم در زمان جمهوری ایتالیا و پادشاهی ایتالیا تغییر یافت. اگرچه رنگ ها همیشه سبز، قرمز و سفید ادامه داشتند.

اولین استفاده از طرح سه رنگ سبز/سفید/قرمز برای پرچم در جایی که ایتالیا کنونی است در سال 1796 بود که نماینده یک جمهوری در شمال بود. قرمز و سفید از پرچم میلان و سبز از رنگ ارتش منطقه آمده است.

در عرض یک سال، آن جمهوری با جمهوری دیگر ادغام شد – و طرح سه رنگ در طول سال ها کنار گذاشته شد و دوباره به کار گرفته شد – اما سه رنگ استفاده شده باقی خواهند ماند.

نگاه کردن به تمام پرچم هایی که بر فراز ایتالیا به اهتزاز در آمده اند، کمی شبیه نگاه کردن به یک لحاف است.

از اوایل سه رنگ اواخر دهه 1790 تا طرح‌های مربع و الماس دوران ناپلئون، تا ظهور مجدد نوارهای سه‌رنگ (با تغییر نشان‌های هر کسی که در مرکز قدرت بود) پس از سقوط ناپلئون – پرچم های ایتالیا داستان تاریخ پر هرج و مرج این کشور را بیان می کند.

بررسی کنید:

دانلود فایل لایه باز پرچم انگلیس

تنها چیزی که باید در مورد تاریخ ایتالیا بدانید این است که این کشور تا سال 1861 یکپارچه نبود (و حتی پس از آن این کار فقط با حیرت انجام شد) و تا سال 1946 به جمهوری تبدیل نشد.

و سپس درک اینکه چرا پرچم ها چنین به نظر می رسند آسان می شود. ناپایدار به این دلیل که کشور بی ثبات بود!

به این مطلب امتیاز بدهید
اشتراک گذاری مطلب:
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها